سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Akinator download
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Akinator download
نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 660
نویسنده : لئو

آکیناتور یک بازی محبوب اینترنتی به سبک ۲۰ سوالی است.در ابتدای بازی شخصیت اصلی بازی(جن) از شما می خواهد که شخصیتی را در ذهن خود مجسم کنید.این شخصیت می تواند هر کسی باشد.سپس تعدادی سوال در مورد این شخصیت از شما می پرسد و در نهایت حدس میزند که شخصیت مورد نظر شما کیست و حتی تصویر وی را به شما نشان می دهد.آکیناتور یک نرم‌افزار بسیار بسیار هوشمند است که در سال ۲۰۰۷ توسط سه برنامه نویس فرانسوی تولید و منتشر شد . طبق گزارش های گوگل ، آکیناتور در نوامبر سال ۲۰۰۸ طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرد .اکیناتور در سال ۲۰۰۹ در اروپا و در سال ۲۰۱۰ در ژاپن بسیار بسیار محبوب شد.

روش بازی :

-ابتدا به سایت اینترنتی این بازی متصل می شوید

-سپس باید نام،سن و جنس خود را وارد کنید.

-اکیناتور، با پرسش چند سوال عمومی آغاز میشود و کم کم با کسب اطلاعات کافی درباره شخصیت مورد نظر ،سوالات هوشمندانه تری از شما پرسیده میشود. پاسخ سوالات به صورت چند گزینه ایست و شما باید یک گزینه را انتخاب کنید :

  • بله
  • خیر
  • نمی‌دانم
  • شاید
  • فکر نمی‌کنم اینطور باشد

-در نهایت اکیناتور شخصیت مورد نظر شما را حدس زده و عکس آن را به شما نشان میدهد

اکیناتور سوالاتی در مورد جنسیت،محدوده ی سنی،ملیت و شغل شخصیت مورد نظر می پرسد.اگر در کمتر از ۲۰ سوال شخصیت مورد نظر شما را حدس بزند می گوید:«آیا فلانی شخصیت مورد نظر شماست؟» اگر شخصیتی که حدش زده فرد مورد نظر شما نیست،شروع به پرسش سوال های جدید می کند.اگر تا ۳ بار شخصیت مورد نظر شما را اشتباه حدس بزند،خواهد گفت:«من نمی‌توانم حدس بزنم شما به چه کسی فکر می کنید،لطفاً نام شخصیت مورد نظر خود را بنویسید.»

تحلیل :

الگوریتم نرم‌افزار اکیناتور در نگاه اول بسیار بسیار ساده به نظر می آید اما حقیقت این است که الگوریتم ( روش کار ) این نرم‌افزار خیلی پیچیده تر از تصورات ماست! البته باید گفت این نرم‌افزار بدون بانک اطلاعاتی که خود کاربران این نرم‌افزار با دست های خودشان ساخته اند،هیچ است! چیزی که باعث میشود این نرم‌افزار هوشمند تبدیل به غول چراغ جادو شود این است که این نرم‌افزار با طرح سوالات بسیار کلیدی و مهم درباره شخصیت مورد نظر می تواند با استفاده از مهندسی معکوس خیلی زود به جواب برسد. به عبارت دیگر این نرم‌افزار با کسب اطلاعات دقیق از شما گزینه هایی را که احتمالاً اشتباه هستند را حذف می کند.مهم ترین عاملی که باعث میشود Akinator شما را سورپرایز کند بانک اطلاعات بسیار جامعی است که خود کاربران به رایگان و بدون هیچ مقاومتی در اختیار Akinator قرار می دهند. وقتی Akinator از کاربر درباره شخصیت مورد نظر سوال می پرسد ، پاسخ این سوال را هم در بانک اطلاعاتی خودش ثبت میکند تا بعداً دوباره بتواند از آن استفاده کند و با استفاده از Query های بسیار حرفه ای به جواب برسد.Query در واقع یک تکنیک یا یک جزء بسیار مهم در هر بانک اطلاعاتی است که گزارشی را بر اساس خصیصه های مشخص ارائه میکند. برای مثال در مورد Akinator یک Query می تواند شامل لیستی از همه خوانندگان مرد که در امریکازندگی میکنند باشد! بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که Akinator بخواهد همه افرادی که در بانک اطلاعاتیش وجود دارند را بررسی کند.

 

 

 

رمز فایل : asandownloadak.loxblog.com



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , اندروید , سرگرمی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->